CriSys – Semac Crisis Management System

 

Crisys_text er et komplett, enkelt webbasert system for kriseledelse. Systemet krever lite opplæring, har en lav kostnad og en funksjonalitet som er enkel å tilpasse til kundens behov. CriSys er utviklet for å dekke primærbehovet på alle nivåer i en organisasjon, fra konsernets strategiske ledelse til operative funksjoner.

Tilgangskontrollen gjør det enkelt å gi de forskjellige nivåene i organisasjonen det verktøyet de trenger. En resepsjonist, vekter, lærer eller butikkansatt trenger kanskje kun tilgang til å varsle, motta informasjon og benytte sjekklister fra mobiltelefonen sin, mens krisegruppen ønsker tilgang til flere funksjoner.

Fundamentet for CriSys er basert på et veletablert system som er i bruk i over 250 organisasjoner i 40 land over hele verden. Det ble blant annet benyttet under tsunamien i Asia 2004, orkanen Katrina i 2005, bombingen av undergrunnsbanen i London i 2005, Myanmar syklonen i 2008 og under vulkanutbruddene på Island som lammet store deler av flytrafikken i Norden i 2014.

Semac har i samarbeid med vår svenske leverandør testet og videreutviklet systemet ytterligere og vi er stolte av å introdusere CriSys til våre kunder fra 1. oktober 2015. Ta kontakt på e-post post@semac.no for en uforpliktende demonstrasjon.  

Vi har listet opp noen av de viktigste oppgavene CriSys ivaretar.

  • Varsling
  • Google integrasjon
  • SMS og e-post
  • Talemelding
  • Telefonkonferanse
  • Chat
  • Krise- nettside
  • Sosiale medier
  • Medielogg
  • Pressemeldinger
  • Publisering
  • Planer
  • Sjekklister
  • Loggføring
  • Hendelseslogg
  • Oppgaver
  • Alarm/påminnelser
  • Statusrapporter
  • Distribusjonslister
  • Møter
  • Pårørende håndtering
  • Aktivitetsvarsling
  • Dokumentstyring
  • Internkontroll
  • Mobilt grensesnitt
  • Norsk/Engelsk
  • Fleksibelt/Skalerbart
  • Import/eksport
  • Høyt sikkerhetsnivå
  • Ingen installasjon