DIGITAL REFERANSESJEKK

Beredskap 24/7

Uønskede hendelser er ofte som dominobrikker. Den ene hendelsen utløser den neste og situasjonen eskalerer til en krise som kan ramme arbeidsplassen unødig hardt. Det er ikke et spørsmål om du skal håndtere en uønsket hendelse, men hvordan du skal gjøre det!

Digital referansesjekk

Semac har som mål å bli Norges ledende leverandør av Digital referansesjekk. Digital referansesjekk fra Semac kan enten benyttes som en egen tjeneste eller sammen med øvrige sjekkpunkter i en bakgrunnssjekk. Det som gjør digital referansesjekk fra Semac unik, er at selve applikasjonen inneholder en rekke smarte funksjoner som gjør det enklere å velge riktig kandidat. Semac er opptatt av å gjøre det effektivt, forenkle og ikke minst være med på å øke sikkerheten i rekrutteringsprosessen.

Beredskapsavtale 24/7

Sammen med våre partnere er vår døgnbemannede beredskapssentral tilgjengelig med tidskritisk støtte, alle dager – hele året, uansett når og hvor.

• Tidskritisk rådgivning og kriseledelse 24/7
• Medierådgivning og krisekommunikasjon
• Personbeskyttelse og trusselhåndtering
• Pårørendesenter og beredskapslokaler
• Psykososial beredskap og ettervern
• Mobile beredskapsressurser
• Cyber-hendelseshåndtering

• Utredning/etterforskning
• Håndverkertjenester
• Krisestøtteverktøy
• Krisepsykologer
• Juridisk bistand
• Loggføring
• Vakthold

Beredskapsavtalen er en viktig del av vår egenberedskap og gjør at vi har en profesjonell respons overfor våre ansatte som kan oppholde seg i alle verdensdeler i ulike tidssoner

Motorsportstevner i Norge drives i stor grad på dugnad. Da er det trygt å vite at vi støttes av profesjonelle kriseledere dersom en krisesituasjon skulle oppstå

Samarbeidet med Semac gir både ledelse, medarbeidere og kunder nødvendig trygghet i hverdagen. Vi har tilgang på tidskritiske ressurser som vi ikke har internt i vår egen beredskaps-organisasjon

Beredskapsavtalen er en viktig del av vår egen-beredskap og gjør at vi har en profesjonell respons overfor våre ansatte og kunder som opererer i ulike tidssoner 24/7

Semac hjelper oss med å skape trygge beredskaps-løsninger for at vi skal kunne ta vare på våre 190.000 medlemmer i utdanningssystemet

Med sterk vekst, stadig nye butikker, ansatte og attraktive varer skaper samarbeidet med Semac økt trygghet for både ansatte, ledelse og eiere

For oss som jobber i et selskap med sterk vekst, stadig nye butikker, ansatte og attraktive varer skaper samarbeidet med Semac økt trygghet for både ansatte, ledelse og eiere.

Våre ansatte skal ha fokus på våre kunder! Derfor har vi valgt profesjonell bistand til hverdags-beredskap og kriseledelse når vi måtte ha behov

Med sterk ekspansjon i 3 land og over 1500 ansatte er det helt avgjørende for oss med faglig kompetanse og 24/7-støtte på beredskaps-trening, varsling, kriseledelse og oppfølging etter kritiske hendelser

Alt vi gjør er til det beste for barna. Å gi våre ansatte trygghet og grunn-beredskap i hverdagen bidrar til at vi virkelig kan leve opp til vårt faglige konsept som er "barnet først"

Semac sin døgnbemannede beredskapssentral er en viktig del av vår egenberedskap og bistår vårt konsern med tidskritiske ressurser og personbeskyttelse overfor trusselutsatte personellgrupper

Verkstedene har ulike behov og i krise-situasjoner er det ikke alltid like lett å tenke klart. Det er godt å ha en 24/7 ressurs i bakhånd som skaper trygghet for alle verkstedene våre

Semac sitt anerkjente fagmiljø og døgn-bemannet beredskaps-sentral er en viktig del av kundereisen i TRYG, og sammen skaper vi trygghet for bedrifter i krisesituasjoner

Samarbeidet med Semac gir både ledelse, medarbeidere og kunder nødvendig trygghet i hverdagen.

Gjennom Semac sin døgnbemannet beredskapssentral har BAMA etablert én felles kanal for all førstehåndshåndtering av krisesituasjoner – alle dager, hele året

En robust beredskapsevne som vi vet fungerer 24/7/365 er helt avgjørende for å sikre Trygg Mat og rask krisehåndtering ute på alle våre meierier

Vi har over 230 hotell i flere land som er åpen 24/7 og for oss er det helt avgjørende at våre ansatte blir tatt vare på og får nødvendig bistand og oppfølging akkurat når de trenger det aller mest

Semac støtter oss med faglig krisekompetanse, kurs og øvelser og utfyller vår egen beredskaps-evne med sin døgnbemannet beredskapssentral, alle dager – hele året

Semac har siden 2012 støttet ASKO på sikkerhet- og beredskapsløsninger som bidrar til økt hverdagsberedskap og trygghet for både våre ansatte, kunder og leverandører

Mads Skotheimsvik
Avdelingsleder Sikkerhet- og beredskap
Tlf: +47 90 99 61 15
Henrik Skjæret
Avdelingsleder Bakgrunnssjekk og Support
Tlf: +47 93 21 75 84

Vi har et samarbeid med